Pazartesi, Kasım 18, 2013

Blog hakkinda

Sevgili takipciler, 

 Öncelikle 31 Temmuz 2012 de Facebook bünyesinde actigim "Mavi Mutfak" adli yemek ve pasta sayfamin sizlerden büyük ilgi görmesi sebebiyle ve sayfadaki tariflerin gittikce artip, bulunmasi zorlastiginda, bir blog acma fikri olustu kafamda. Ancak bu blogta bu sefer sadece yemek ve pasta degil, baska seyler de olsun istedim. 


Dolayisiyla benim ilgimi ceken, zaman buldukca ilgilendigim ve severek ugrastigim bazi alanlari belirledim ve bunlarla ilgili bazi yazilari ve fotograflari da sizlerle paylasmak istedim. Bunlar yemek ve pasta yani genel olarak mutfagin yani sira dekorasyon, seyahat, edebiyat , moda, kendin yap, ev hayvanlari ve hayata dair baksa güzel seyler olacak. Kisacasi blogta yukarida bahsettigim konulara dair paylasimlar bulacaksiniz.


 Merak edenler ve beni tanimayanlar icin de kendimi kisaca tanitmak isterim: Ismim Gökce. 1984 , Bandirma dogumluyum ancak baba tarafindan Tekirdag´liyim. 1995 senesinden beri Almanya ´da yasiyorum. Inglizce, Ispanyolca, Fransizca ve Almanca ögretmenligi yapiyorum (lisede ). Mart 2012 den beri evliyim, mutluyum (henüz cocugumuz yok). Isimden arta kalan zamanlarda yukaridaki dillerde ve Latincede, özel dersler veriyorum. Mavi Mutfak adini koydugum mutfagimda zaman gecirmekten büyük keyif aliyorum. Bahar ve yaz aylarinda terasimizdaki ciceklerimle ilgilenmeyi cok seviyorum. Dekorasyon, moda, edebiyat ve seyahat en büyük bilgi alanlarimdan.


 2 muhabbet kusumuz ve iki kedimiz var. Hayvanlari, dogayi, bitkileri, dünyanin tüm güzelliklerini cok seviyorum. Olabildigince hayata pozitif bakmaya calisiyor, karamsarliktan, negatiflikten uzak durmaya calisiyorum. Gökce´yle de pozitif, sevgi dolu, yaraticilik dolu paylasimlarin oldugu bir sayfa olusturmaya calisacagim sizler ve kendim icin. 


 Sayfama hosgeldiniz



12 yorum:

  1. blogun hayırlı olsun canım guzel paylasımlar dılerım takıbındeyım

    YanıtlaSil
  2. :) Ilk yorum sizden geldi:) cok tesekkürler <3 Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı uğurlu olsun gökceciğim��

    YanıtlaSil
  4. şekillenmeye başlamış gökçecim hayırlı ve uğurlu olsun çok beğendim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Arzu cugum..bugün actik bakalim:) Yavas yavas daha da dolacak insallah..

      Sil
  5. Hayırlı olsun çok güzel hazırlanmış

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun Gökçe takip listene ulaşamadım :)
    Bende beklerim Mavimutfakcım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim, sizin sayfaniza da bakacagim:)

      Sil